USEIN KYSYTTYJÄ KYSYMYKSIÄ
usein kysyttya

VARAOSIEN VALINTA

Ota yhteyttä myyntiimme, josta varmistamme oikean varaosan sopivuuden.

TILAAMINEN JA SAATAVUUS

Verkkokaupan tuotekortilla näet saatavuuden. 1-3 päivän toimitusaika on yleisesti varastossa oleville tuotteille. Piteämpi tai poikkeava toimitusaika ilmoitetaan aina tuotteen yhteydessä.

Kyllä, jos tuotteella on verkkokaupassa "tilaustuote" merkintä tuotekortilla. Muutoin kysy saatavuutta myynnistämme sähköpostilla myynti@proxel.fi tai puhelimitse 0207 410 800.

Voit tilata tuotekortilta ilmoituksen sähköpostiin, kun tuote taas saatavilla.

MAKSAMINEN
Pankkimaksutavat: maksutapavalikoimamme sisältää kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet.
Korttimaksutavat: Visa  ja mastercard
Mobiilimaksutavat: Mobilepay, Pivo ja Siirto
Lasku- ja osamaksutavat: OP-lasku, OP-tililuotto, Walley ja Alisa Yrityslasku
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Lisäksi tarjoamme yrityksille oman Lasku - maksutavan, joka tulee hakea erillisellä tilihakemuksella (löytyy lomakkeet osiosta) tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Lasku maksutapa voidaan liittää myöntämisen jälkeen verkkokaupan asiakastilille.
TOIMITUS

Toimitusajat vaihtelevat 1-3 päivään. Pääsääntöisesti klo 15 mennessä tehdyt tilaukset lähetetään samana päivänä varastoltamme.

Toimitusvaihtoehdot ovat Posti ja Matkahuolto. Tilaukset voi myös noutaa myymälästämme. Yritysasiakkaille tarjoamme lisäksi toimitustavoiksi DB Schenkerin ja Jyväskylän Tavaralähetit.

PALAUTUKSET JA TAKUUT
Kyllä, tuotteillamme on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, tuotteen tulee olla käyttämätön. Palautuksesta kannattaa ilmoittaa asiakaspalveluumme, näin voimme käsitellä palautuksen nopeammin.
Tuotteen ollessa viallinen, pyydämme täyttämään takuukaavakkeen verkkosivuillamme tai ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme ennen palautusta.

Palautusten maksuhyvitykset hoidetaan pääsääntöisesti Paytrailin maksupalvelun kautta. Joissain tilanteissa voimme pyytää tilinumeroa palautusta varten.

Palauttaminen on ilmaista asiakaspalautuksena. Katso tarkemmat ohjeet  tästä.

ASENNUS JA TEKNINEN TUKI

Meillä ei ole asennuspalvelua, mutta autamme tarvittaessa sopivan asennuspalveluja tuottavan yrityksen löytämisessä.

Kyllä, meiltä voit aina kysyä teknistä tukea, autamme parhaamme mukaan.